UN BON DISSABTE FENT FOTOS A NENS

  Us presento a tres germanets  que com veureu desperten molta tendresa.

En Víctor i el Miguel  són divertits, expressius i molt dolços ja que durant la sessió van omplir de petonets i abraçades a la seva germaneta Sofia. 
  La petita Sofia és un encant de nena. Durant tot el reportatge no va parar  de riure i els seus gestos i la seva carona van fer molt fàcil la meva tasca
  El secret està en gaudir d'ells i captar tota l'emoció i l'espontaneïtat en totes les imatges. 
 El resultat increïble: Els nens semblen veritables models 
 Gràcies familia 




































2 comentarios:

  1. Gràcies a tu, Ignasi!!
    Una sessió de fotos realment maca, els nens s'ho van passar molt bé, casi bé era un joc... i això es nota en el resultat!!!
    No cal dir que els papis estem encantats i la familia que ja gaudeix d'aquestes fotos també!!
    Petons!!!
    Víctor, Miguel, Sofia

    ResponderEliminar
  2. Gracies a vosaltres, m'ho vaig passar molt be, m'encanta fer fotos de nens i els vostres m'ho van possar molt fàcil, tant naturals i expontànis.

    ResponderEliminar